مطالب مرتبط:
دانش منهای خدا فقط در مسیر دنیا حرکت می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 14:452024-02-21فرهنگي

«منهای 2»، تقلایی برای زندگی 


«اگر به شما بگویند یک هفته بیشتر فرصت زندگی کردن ندارید، چه می کنید؟ زندگی را رها کرده یا به سراغ کارهای نکرده و آدم هایی می روید که ندیده اید؟ ما بسیاری از فرصت ها را به بهانه وقت بسیار، - ایسنا/اصفهان اگر به شما بگویند یک هفته بیشتر فرصت زندگی کردن ندارید، چه می کنید؟ زندگی را رها کرده یا به سراغ کارهای نکرده و آدم هایی می روید که ندیده اید؟ ما بسیاری از فرصت ها را به بهانه وقت بسیار، ازدست داده و زمانی متوجه می شویم که دیگر فرصتی نمانده است.

این را مجید عبد یزدان، کارگردان نمایش منهای 2 می گوید که معتقد است: مفهوم مرگ یکی از دغدغه های هر انسانی است و نمایشی که او به صحنه برده است، مخاطب را به فکر دراین باره وامی دارد.

این کارگردان در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: خواندن نمایشنامه، جزو تفریحات من است و هنگامی که نمایشنامه منهای 2 نوشته ساموئل بنشتریت را برای اولین بار خواندم، خلق کمدیِ موقعیت را در ذهن خود، تصویرسازی کرده و اقدام به دراماتیک کردن متن و آماده سازی آن برای اجرا کردم.

کارگردان نمایش منهای 2 با بیان اینکه مفهوم این نمایشنامه منهای 2 ، جهان شمول است و تک تک شخصیت های آن، مشکل هویت و خانواده دارند و درعین حال نشان دهنده ارزش خانواده در استمرار امید به زندگی است، افزود: داستان این نمایش درباره دو مردی است که در حال سپ


برچسب ها: زندگی - نمایش - فرصت - نمایشنامه - کارگردان - فرصت ها - ایسنا
آخرین اخبار سرویس:

«منهای 2»، تقلایی برای زندگی 

«منهای 2»، تقلایی برای زندگی